Відповідно до новітніх досліджень, споживання в їжу полуниці та малини істотно посилює лібідо. Причому це твердження справедливе як для чоловіків, так і для жінок. Причиною всьому цинк, високий відсоток якого міститься в насінні обох ягід. На відміну від більшості фруктів, дрібні кісточки із цих ягід не виймають, а їдять разом з ними. P>
Цинк є важливим елементом, що сприяє сексуальному збудженню. Він керує "поведінкою" гормону тестостерону, допомагаючи жінці швидше налаштуватися на секс, крім того, він є одним з найважливіших компонентів у складі чоловічої сперми. P>
"Кожного разу, коли ви займаєтеся сексом або просто хочете підготувати до ночі любові себе і свого партнера, з'їжте жменю малини або полуниці ", - говорить Патрік Холфорд, засновник Інституту оптимізації харчування, що проводив це дослідження, передає інформпортал МА-МА. p>
" У цих ягодах також укладено дуже великий відсоток антиоксидантів , які оптимізують приплив крові до статевих органів. А ще вони, на відміну від інших фруктів, містять найменший запас полісахаридів, що дозволяє підтримувати енергетичний рівень за рахунок малого числа калорій ", - підкреслює Холфорд. p>
span> p>