Близько третини всіх вуглеводів в дієті середньостатистичного американця приходиться на різні замінники цукру , половину з яких споживач отримує з газованих напоїв, відзначають учені. У той же час, кожна додаткова банка солодкої газованої води в день може привести до збільшення ваги на 15 фунтів (6.8 кг) протягом року, попереджають вони. P>
Дослідження, опубліковане в American Journal of Clinical Nutrition, виконане при підтримці American Heart Association. За словами координатора дослідницького проекту доктора Френка Ху (Frank Hu), висновки авторів публікації грунтуються на докладному огляді даних 30 наукових робіт, присвячених проблемам харчування в США, виданих протягом останніх 40 років. P>
«Ми спробували розглянути те, що відбувається в цілому, не довіряючи окремим дослідженням », - відзначає Френк Ху, додаючи, що отримана картина підтверджує виправданість що робляться останнім часом зусиль з обмеження реклами і розповсюдження солодких газованих напоїв в США. p>
Основним підсолоджувачів, що входять до складу більшості прохолодних напоїв, є кукурудзяний сироп, в надлишку містить фруктозу. На відміну від глюкози, цей моносахарид не здатний стимулювати вироблення організмом інсуліну, який бере участь у метаболізмі вуглеводів, і крім того, пригнічує вироблення лептину, відповідального за відчуття насичення. P> blockquote>
Відразу після публікації нового дослідження Американська асоціація виробників напоїв поспішила дорікнути його авторів у несумлінності й упередженості. Далеко не всі вчені приходять до висновку про зв'язок епідемії ожиріння зі зростанням популярності безалкогольних напоїв, і ряд наукових робіт, що спростовують це припущення, було проігноровано авторами останнього аналізу, наголошується в заяві Асоціації. P>
span> p>