"Оскільки молоко, схоже, змінює біологічну активність інгредієнтів чаю, досить імовірно, що це позначається і на протипухлинну дію чаю, - заявила учасниця експерименту, Верена Штангл, професор кардіології з берлінської лікарні. "Дуже важливо знову досліджувати зв'язок між споживанням чаю і профілактикою раку, щоб побачити, так це ", - додала вона. p>
Флавоноїди (природні антиоксиданти - прим.ред.) в чаї, які називають катехіном (сильні антиоксиданти - прим.ред.), як вважають вчені, відповідають за його благотворний дію на серце. Дослідники встановили, що група білків у молоці, які називають казеїном, при взаємодії з чаєм знижує концентрацію катехінів. p>
Крім того, вчені перевірили дію чорного чаю, чаю з молоком і просто гарячої води на 16 жінках-добровольцях. Регулярні перевірки плечової артерії протягом двох годин після вживання напою показали, що чорний чай сприяв розширенню кровоносних судин, що корисно для серця. Але вони виявили, що доданий молоко повністю знищує цей біологічний ефект. Подальші тести на щурах дали аналогічні результати . p>
Можливо, цим пояснюється те, що Британія, країна любителів чаю з молоком, не захищена від високого рівня захворювань серця, припускають автори дослідження. p>
Джун Девідсон, медсестра з Британського фонду серця , сказала, що дослідження продемонструвало важливість обліку взаємодії між харчовими продуктами, але додала, що чашка будь-якого чаю корисна, якщо допомагає людині заспокоїтися. "Вживання чаю без молока з набагато меншою ймовірністю захистить серце, ніж інші заходи: регулярні фізичні вправи, відмова від куріння , здорове збалансоване харчування ", - заявила вона. p>
span> p>