Дети, що знаходилися на грудному вигодовуванні, частіше виявляються успішними в подальшому житті і швидше просуваються по соціальних сходах. До таких висновків прийшли британські вчені на підставі даних дослідження, що тривало більше 60 років. Фахівці Брістольського університету вивчили результати спостережень за 1400 немовлятами, народженими в довоєнній Великобританії. Спостереження за долею учасників дослідження, що тривали протягом 60 років. За даними вчених, дітям, які перебували на грудному вигодовуванні, на 41% частіше вдавалося поліпшити своє соціальне становище порівняно з тими, хто отримував штучні замінники материнського молока. При цьому швидкість просування по соціальних сходах безпосередньо залежала від тривалості годування. Якщо материнське молоко отримував тільки один з дітей у сім'ї, його шанси на успішну кар'єру зростали на 16% в порівнянні з братами або сестрами. В даний час у розвинутих країнах молочні суміші для новонароджених використовуються в основному в сім'ях з середнім достатком. Проте в 30-ті роки минулого століття така практика була однаково поширена у всіх шарах суспільства. Більш того, забезпечені сім'ї навіть частіше вдавалися до неї, оскільки могли дозволити собі додаткові витрати на дитяче харчування. За словами провідного дослідника доктора Річарда Мартіна (Richard Martin), причини благотворного ефекту грудного вигодовування можуть мати як біологічний, так і психологічних характер. У ході попередніх досліджень було доведено зв'язок грудного вигодовування з міцним здоров'ям і підвищеними інтелектуальними здібностями дитини. Безперечно й те, що годування грудьми сприяє формуванню емоційного контакту між матір'ю та дитиною, що також досить суттєво впливає на його подальший розвиток і соціалізацію.