Вчені розвіяли КАВ'ЯРНІ МІФ про бадьорість:
Люди, не ..

Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 
Л Юди, не мислячі себе без ежеутренней чашечки гарячого чорного напою, стверджують, що кава заряджає їх енергією на весь день. Однак у дослідників Брістольського університету є інша думка з цього приводу.

Свої висновки учені виклали в роботі, представленої на Британської конференції з питань здорового харчування. На їхню думку, Yтренняя порція підбадьорливого напою надає будить дію тільки тому, що є своєрідним "ударом" по організму, що відпочили і відновитися за ніч. До того ж ті, хто п'є каву з кофеїном, не так вже й бадьорі в порівнянні з тими, хто не вживає кави взагалі. Проте представники Британської асоціація кави заявили, що, навпаки, кава підвищує працездатність і підтримує людини в тонусі.

Професор Пітер Роджерс, один з дослідників Брістольського університету, заявляє: "Ви дійсно відчуваєте прилив сил після Yтреннего кави, але , швидше за все, це відбувається через те, що до того моменту, коли Ви приготуєте собі порцію, організм вже почне прокидатися сам. Той підйом, який Ви відчуваєте, - не що інше, як нормальний стан, а не надприродна бадьорість ".

Проте професор Роджерс зазначив, що кофеїн буває і корисний - так, наприклад, він уповільнює зниження розумової активності у літніх людей. Але краще все, за його словами, вибирати все-таки кава без кофеїну: "Якщо Ви не великий любитель цього напою, то, можливо, одна - дві чашечки і допоможуть Вам мобілізуватися, проте, якщо Ви п'єте каву постійно, зрештою ви перестанете відчувати якийсь ефект ".

Свої рекомендації вчені зводять до наступного: кава слід приймати протягом дня в різних дозах, а на вихідних краще робити перерву, інакше пропаде підбадьорливий ефект. Далі, не рекомендується пити каву на ніч - насолоджуйтесь "кофеїнову прискоренням" протягом дня.

Це запобігає порушення сну. Кава слід вживати окремо від прийомів їжі, так як кофеїн гальмує переварювання вуглеводів, а це може призвести до того, що Yтренняя чашка кави з булкою викличе газоутворення і послужить їжею для бактерій в тонкому кишечнику. Якщо Ви п'єте дуже багато кави, не коштувати кидати дану звичку відразу, так як це може спровокувати головний біль. Навпаки, дозу слід знижувати повільно, але впевнено.

Дітям до 16 років вживання кави взагалі не рекомендується. Поки формується нервова система і поведінка, краще скоротити вживання цього напою до мінімуму. До того ж крім кави існує безліч напоїв, що містять також певну кількість кофеїну.

Останнє оновлення ( Середа, 28 квітня 2010, 12:32 )  

Счетчик