Не раз уже говорилося про користь темного шоколаду, але вчені з кожним вдень знаходять все більше і більше його корисних для людського організму властивостей. Так, американські вчені з Єльського університету довели, що темний шоколад покращує функції кровоносних судин, тим самим ще раз підтвердивши корисність даного продукту для здоров'я людини, але вже щодо кровоносної системи. P>
У дослідженні брали участь 45 чоловік, яких розділили на три групи. Протягом шести тижнів одним з них давали 227 грам какао без цукру, іншим - какао з цукром, а членам третьої групи - плацебо. P>
"Результати нашого дослідження не припускають, що люди повинні зробити шоколад частиною свого денного раціону, - заявив керівник групи вчених. - Воно тільки показує, що слід звернути більше уваги на те, яку користь може приносити темний шоколад ". p>
У результаті дослідження було виявлено, що за час експерименту здатність артерії руки до розширення і розслабленню збільшилася на 2,4% серед учасників, які їли какао без цукру. У людей, що вживали какао з цукром, цей показник підвищився на 2,5%. А у групи, якій давали плацебо, функції кровоносних судин погіршилися на 0, 8%. P>
Нагадаємо, що згідно з даними вчених, у темному шоколаді досить високий рівень флаванолов - антиоксидантів, виявлених в какао-бобах. За результатами досліджень, флаваноли забезпечують хороше кровопостачання мозку. Але тим не менше багато вчених сумніваються в користі шоколаду: "Какао погано переноситься організмом, якщо споживати його у сирому вигляді у великих кількостях, і для того, щоб отримувати його в лікувальній дозуванні, необхідно з'їдати 100 г чорного шоколаду щодня. Це буде означати споживання приблизно 500 калорій і 30% жиру, що містяться в 100 грамах шоколаду ". p>